top of page

✅  İşyeri Hekimliği Kursu

    

  • İşyeri Hekimliği Eğitimi Nedir?

A-senkron Uzaktan Eğitim + Senkron Uzaktan Eğitim + Uygulama Eğitimi bölümlerinden oluşmaktadır.

Uzaktan eğitim (90 saat), kesin kayıttan sonra e-posta aracılığıyla size gönderilecek olan kullanıcı adı ve şifre vasıtasıyla internet üzerinden gerçekleşecektir.

Katılımcıların ses, görüntü ve ders içeriklerini açabilecek yeterince hızlı internet bağlantısına, JAVA ve Adobe Reader programları yüklü olan  bir bilgisayara sahip olmalıdır.

Uzaktan eğitim içeriklerinin tamamının yapılması zorunludur.

Uzaktan eğitim tarih aralığında bütün derslerin içeriğini tamamlanması zorunludur.

Uzaktan eğitimin %90 lık kısmı eşzamansız olup, belirtilen tarih aralığında istenilen zamanda yapılabilir, %10 luk kısmı eşzamanlı (senkron) olarak; bildirilen tarih ve saatlerde internet üzerinden canlı gerçekleştirilecektir.

Canlı online eğitim (90 saat) Eğitim Kurumumuzda gerçekleştirilecektir. Canlı online eğitimde en fazla 6 saat devamsızlık hakkınız bulunmaktadır.

Uygulama Eğitimi (staj) (40 saat), yüz yüze eğitimin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde tamamlanacaktır.

Uygulama eğitimine  %100 devam zoruludur.

                                                                                                                            

  • İşyeri Hekimliği Eğitimi Başvurusu

Eğitime başvuruda bulunmak için,

Öncelikle aşağıda bulunan “İşyeri Hekimliği Ön Kayıt Formukısmından başvuru yapmanız gerekmektedir.

Başvuruda bulunduğunuz program için yeterli katılımcı sayısına ulaşılması durumunda, eğitim sorumlusu kesin kayıt için tarafınızla iletişime geçip, Merkezimizin hesap numarasına eğitim ücretinin yatırılmasını bildirecektir.

Daha sonra aşağıda başvuru için gerekli belgeler bölümünde yer alan başvuru formunu doldurup, formda istenilen belgelerle birlikte dosyanızı posta yoluyla ya da e-posta olarak bilgi@bulutakademi.com.tr adresine teslim etmeniz gerekmektedir.

Aşağıda belirtilen Başvuru Belgelerini taratıp A4 boyutunda PDF formatında dosya adına başvuracak kişinin adı, soyadı ve belge adı olacak şekilde kaydediniz.

Posta yoluyla ya da elden teslim ediniz. Telefon veya faks aracılığıyla başvuru kabul edilmeyecektir. Kayıtlar başvuru sırasına göre yapılacaktır.

Kayıtlar sınıf kontenjanı ile sınırlıdır.

1-Başvuru dilekçesi

2- Diploma / Geçici Mezuniyet Belgesi:

Diploma ya da geçici mezuniyet belgesi. Aslının eğitime gelindiğinde ibraz edilmesi halinde Merkezimiz “ASLI GİBİDİR” onayını yapacaktır. Diplomanın veya geçici mezuniyet belgesinin ıslak imzalı noter onaylı veya mezun olunan okul onaylı sureti de geçerli olacaktır.

3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi/Nüfus Kayıt Örneği:

Aslı, eğitime gelindiğinde ibraz edilecek ve aslı gibidir yapılacaktır.

4- Eğitim Ücret Dekontu (Kesin kayıt aşamasında e posta ile göndermeniz istenecektir)

 
“Kesin başvuru için gerekli belgeler”  sizden istendiğinde Merkezimize teslim etmeniz gerekmektedir.

bottom of page